onsdag 25 november 2015

Onsdag

De senaste dagarna har varit fulla med program, bra ursäkt till dålig uppdatering hehe. Kvällarna går mest åt till att göra läxor och skriva slutarbete, som tur lugnar det ner sig efter julen. 

Nu har alla här hemma, utom jag och Sandra, fari iväg till Ruka så det känns väldigt tomt i huset. Tror faktist det är första gången jag är hemma helt själv en hel kväll under de tre åren vi har bott i fäboda, haha sjukt egentligen! Är van vid mycket folk hemma hela tiden, skönt att vara för sig själv ibland. 

Imorgon efter skolan börjar jag, Sandra och Toffi köra mot Ruka. Trots att vi inte hinner vara där längre än nångra dagar ska det bli skönt med ledigt från skola och jobb en helg. Ända negativa är att jag inte fått träffa min kille på två veckor nu, så lite tråkigt är det ju då han kommer hem nu till helgen och jag far iväg, dålig tajming. Men nästa helg! :) 

Ha de fint! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar