fredag 1 januari 2016

2016

Gott nytt år!

Under året 2015 har det hänt mycket. Då jag tänker tillbaka minns jag mest positivt, men som alltid så finns det också saker man önskat man skulle ha gjort annorlunda. Jag har fått många nya vänner under året och en underbar pojkvän, jag kan inte vara annat än tacksam! Jag ser verkligen framemot 2016.

Jag brukar aldrig ha ett nyårslöfte, eftersom de brukar endast hålla de första månaderna. Men i år har jag faktiskt tänkt ha ett mål jag ska klara under detta år. Jag skriver det här så har jag ingen ursäkt att dra mig ur haha ;) Jag ska springa halv marathon i sommar , jag är ingen bra löpare och det blir en utmaning, men det får mig mera motiverad.

Imorgon kör vi hemåt, vi har haft det riktigt bra här. Enda negativa är mina skoskav som gjort att jag inte har kunnat ha skor på mig de senaste dagarna, skida hade jag gärna gjort flera gånger men det får bli en annan gång istället. Vid tolvslaget igår var vi till backen och kolla fyrverkerier, idag avslutade vi med att äta god mat på Colorado. 

Hoppas ni får ett bra år 2012!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar