söndag 24 januari 2016

Veckan som gått

Orsaken varför jag inte bloggat på ett tag är att jag inte har en endaste bild på hela förra veckan. Dagarna har bara flugit förbi. Jag var sjuk två dagar och är ännu lite krasslig. I torsdags var jag till sjukhuset p.g.a min mage som inte vill sluta bråka, men äntligen kommer de göra något åt saken.

Jag har varit med Villi så gott som hela helgen, då jag inte jobbat. Igår var jag på min första Onramp kurs till crossfitjeppis, det var kul! Men idag har jag träningsvärk, tog mig ändå genom ett bodyburn pass ikväll. Eftersom jag fortfarande inte har någon bil fick jag gå in till stan efter träningen för att vänta på viktor tills han sluta jobbet. 

Idag fick jag och Emelie äntligen färdigt vårt slutarbete, det blev inte riktigt som vi tänkt oss men skönt att ha det undan. Dock har vi kvar presentationen att göra ännu. 

Ja det är i princip vad som hänt den senaste veckan. Ha de fint! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar