onsdag 9 mars 2016

Hej igen!

Nu är jag här igen, de var ett tag sen sist. Jag har dock inga bra ursäkter på varför jag inte bloggat. Jag är nu in på min andra praktikvecka, det rullar på och går väl helt okej kan man säga. Att jobba på klädbutik är kanske ändå inte något jag tänkt fortsätta med i framtiden.

Motivationen för skolan har tagit slut, jag vet jag borde läsa på skrivningarna men det finns så mycket annat roligt att göra. Dessutom att ha både jobb och praktik gör det inte heller lättare att hinna eller orka läsa för den delen. Jag försöker iallafall, så får jag se hur långt det räcker! :)

Däremot har jag äntligen fått upp motivationen till mera träning, att börja springa igen efter en paus över vintern känns faktiskt kul! Får hoppas det håller i sig en stund. Nu ska jag kolla lite serie innan jag tar natt, hade gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar